Педагогічні наробки

До найбільш використовуваних мною педагогічних технологій можна віднести продуктивні технології, серед них віддаю перевагу технології евристичного навчання. В процесі вивчення математики школярі часто стикаються з різними труднощами. Тому на уроках спонукаю учнів самостійно здобувати нові знання, вчу їх застосовувати, виходячи з уже наявного досвіду. Працюючи за технологією евристичного навчання, розвиваю креативне, логічне, аналітичне мислення в учнів, характерне для математичної діяльності і необхідне людині для повноцінного життя у суспільстві; формую уявлення про математику як форму опису і метод пізнання дійсності; стимулюю вміння учнів висловлювати свої думки, відстоювати власну точку зору, відповідати за доручену справу, приймати рішення. Складаю проблемні задачі, підбираю завдання прикладного змісту максимально наближені до реального життя. Дана технологія дає змогу поєднати традиційне викладання математики з інноваційним, використовуючи сучасні засоби ІКТ. Сучасний учень має власні ІТ-засоби зв’язку. Тож за мету собі поставила доцільно та ефективно використовувати їх на уроці (онлайн програми, власноруч розроблені медіа-довідники тощо).


Урок математики в 6 класі "Додавання і віднімання мішаних чисел"
План-конспект                                             Презентація до уроку


Позакласний захід для учнів 5 класу "У царині математики"

Захід доцільно проводити у ІІ семестр, після вивчення теми «Звичайні дроби». У заході повинні бути задіяні учні старших класів у ролі наук та навчальних предметів. Підбір завдань для заходу здійснювався на основі вже вивченого матеріалу з математики учнями 5 класу, а саме теми «Геометричні фігури та величини», «Звичайні дроби».  Для мотивації та зацікавлення учнів розв’язувати прикладні задачі захід відбувається з елементами рольової гри.
Вважаю, що головним завданням школи сьогодні є навчити учнів жити разом (у соціумі) і навчити вчитися (набувати знання упродовж життя), тобто формувати життєві компетентності. Йоган Гете сказав: «Недостатньо лише отримувати знання, треба знати їм застосування». Тому я намагалась захід розширити до життя, підібрати завдання прикладного змісту, які учні могли б розв’язати спираючись на свій невеликий життєвий досвід та математичні знання. Формуючи математичну компетентність (одну з найважливіших складових життєвих компетентностей),  намагалася, щоб п’ятикласники  розуміли необхідність в математичних знаннях, вміло використовували набуті  математичні навички в повсякденному житті, застосовували математику в реальному житті, бо математика має бути живою наукою.


1 коментар: